Ons 2 feb '11



Hej på er ! Nu var det riktigt längesen jag skrev.. Men har verkligen haft fullt upp! Jag har bland annat pluggat arslet av mig till Anatomitentan som jag gjorde i lördags. Satt 8 timmar en fredag bara för att plugga.. Jeezus, det var jobbigt kan jag säga.

Nu har vi även börjat m C-uppsatsen. Skriver m Adriana & Amina. Känns jättebra, vi vill samma saker & känner att vi kommit in på rätt spår. Avslöjare senare vad vi skriver om :))

Imorgon ska jag på arbetsintervju för sommarjobb. Det är som undersköterska på Lungmedicinska avdelning på Höglandssjukhuset i Eksjö. Samma sjukhus som jag hade min första praktik på. Känns nervöst men ändå bra, jag blir jätteglad om jag får jobbet, då Eksjös sjukhuset är ett superbra ställe, och det gäller då jobb hela sommaren. Det är gött!

Nej, nu ska jag äta kladdkaka & dricka cola! (Sockercravings anyone ?)

Ha det bra !!



beasresor.blogg.se .... don't miss it ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0