Sön 13 feb '11 - Bowling & fika!



Hej på er igen! Nu är kvällen snart slut & jag ska sova alldeles strax. Tänkte bara blogga lite först.
Har nyss kollat på Solsidan & Timeout. Tänk att Anna & Alex gick miste om 82000 spänn för att de inte visste värdet på ett Star Wars-slott. Svårt och veta vad som är värt nått eller ej... Undra om man själv har nån gammal leksak hemma man kan få bra m pengar för ? :P Tror inte det iallafall..

Nu i eftermiddag har jag varit & spelat bowling med Anna, Anna, Emil & Frida. Jag fick ihop 337 på tre serier, 4 strike slog jag.. helt okej spelat! Jag borde egentligen vara bättre, då jag enligt Anna har det i mina "gener". Förklaring: Båda mina föräldrar är bowlingspelare, mamma & hennes lag ligger i näst högsta divisionen på damsidan, medan pappas lag är något lägre, men inte jättelångt ner. Så så är det iallafall. Visst jag har ju lärt mig tusen saker av dem, så tekniken har jag, men inte styrkan. Jag vet liksom när jag ska flytta mig och vad jag gör för fel, när jag gör fel.. men det går inte bra endå :P hehe. Kul var det iallafall! Efter bowlingen åkte vi hem till Anna & Emil och fikade. Vi fick bullar och hemmagjord chokladglass. Asgott! Det gjorde du bra Äni ;) jag kommer gärna och smakar om du bestämmer dig nån gång för att testa och göra jordgubbsglass! Det är min absoluta favorit... MUMS!

Nu ligger jag här i sängen, med datorn i knäet och lyssnar på musik. Ska snart som sagt sova. Imorgon är det vardag & skola igen. Får se om jag åker och tränar imorrn eller ej.

Aja, time to run!

Btw, imorgon är det Alla Hjärtans Dag! Glöm inte bort och uppvakta de viktiga personer ni har i närheten - om det så handlar om en partner, en förälder, en bra vän eller kanske till och med mormor :) Ha en bra dag imorgon folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0