Sön 13 feb '11



Söndag idag... veckans vilodag! Och det är vad det kommer och bli idag. Var ju hos Anna & Emil igår - jag, osså var Frida & Erik med också. Vi tittade på Melodifestivalen, som jag tycker söööööög igår. Var ingen som var bra. Sen kollade vi på tre filmer "The Tourist" [Rätt okej, men lite weird], "Farligt sinne" [Gick på TV, kollade inte så noga.. men verkade ok!] och "Sebbe" [Väldigt bra gjord, men den väckte mkt arga känslor i denna lilla människa som jag är.. Se den, man blir berörd! Jag blev t.o.m tårögd en sväng.], så klockan blev halv 5 när jag kom hem.

Idag vaknade jag typ 10, efter fem timmars sömn så jag är ganska trött. Blir nog ingen träning på gymmet idag. Kan göra lite push-ups & sit-ups osv.. det tar ju det med ;) sen har jag planerat att fortsätta inneha mig i sängen en stund för och kolla på filmen "Meet Bill". Logan Lerman är med, hoppas den är sevärd ;D

nej, nu ska jag som sagt kolla.
See Yah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0