Tis 15 feb '11



Hej på er! Tisdag idag.. sitter just nu vid datorn & bloggar och kollar på destination.se och drömmer mig bort lite granna =) önskar jag kunde åka till värmen redan nu! Jag hoppas & tror att det blir en resa i höst iallafall. Ser ljust ut för det för min del iallafall.. Har ju sommarjobb i sommar, och kommer ha två veckor ledigt innan skolan börjar. Sen kan man ju alltid åka när skolan börjat också, så länge det inte är tenta eller praktik. Om jag får bestämma åker vi till Grekland. Kan vara världens mest underbara ställe. Iallafall det bästa stället jag varit på. Och jag har varit på en del ställen ;-) Har dock bara varit på Rhodos & Kreta, och vill därför till någon annan ö - typ Korfu, Kos, Zakynthos el Kefalonia.. sen finns det ju fler ställen som jag vill till också såklart! hihi
Skulle Bea få som hon ville så skulle hon resa ca 300 dagar av 365 möjliga. Jag menar, man måste ju fira jul hemma juh ;D Men man vet aldrig vad som händer i framtiden.

Annars idag har jag granskat två av tre artiklar tills imorgon. Den ena var skit och helt oanvändbar, den andra hade lite detaljer som kunde användas kanske. Ska snart ta tag i den tredje och sista för idag. Imorgon kommer fler med posten, mamma som skrivit ut & skickat till mig =)
Sen var jag även och tränade på F&S med Anna. Vi körde en halvtimmes löpband, 10 minuter crosstrainer och en stunds rodd. Det fick räcka för idag. Blev iallafall av med 304 kalorier, så det var ju inte helt dåligt inte. Jag är ju fortfarande bara nybörjare, så jag orkar inte särskilt mkt nu. Ska eventuellt iväg och träna imorgon med, får se hur länge jag är i skolan & hur mkt jag orkar osv. Ska även packa, för på torsdag åker jag till Degerfors över helgen. Ska bli mysigt & träffa mina hjärtan - Freddis & Loppanpoppan ♥. Har även inplanerat en pizzakväll med bästaste Lollo på fredagen, samt 50års kalas för min fasters man S på lördagen. Ska bli kul! Sen hoppas jag även få med mig mamma till Kristinehamn för att gå på loppis, för att se om jag hittar några tvillingböcker till min samling ;) Sen hoppas jag även att mor kan hjälpa mig och färga håret :) ska bli ljusare, och hoppas t.o.m. bli blond till sommaren =)

Nej, nu ska jag fortsätta njuta av Greklandsresor på destination.se!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0