Tis 8 feb '11



Nu var det längesen jag skrev ett hederligt vanligt blogginlägg, dags och göra det eller hur ?!

Idag har jag varit ledig från skolan, har letat artiklar till vår C-uppsats, och hittat några! Hoppas de passar in bara. Sen håller jag på & tvättar. Är behövligt, och är väldigt skönt om man kan få till det en gång i veckan, så slipper det bli så mycket istället..

I helgen kom bästa Freddis♥ ner och överraskade mig och alla andra, då vi skulle på fest hos Anna & Emil på fredagen. Kvällen var roligt, vi spelade musik, drack gott & åt popcorn så de kom ur öronen på oss nästan ;) sedan blev det ju ett och annat kort taget också. Har man roligt måste de förevigas. Kvällen avslutades på Centrum, där jag för första gången på riktigt spelade Black Jack. Gick plus/minus noll, och det är ju ganska bra för första gången :)
  På lördagen sov vi en stund, sen åkte Freddis och jag o käkade lunch m Anna & Emil på a6. Käkade tacobuffé på Resturang Majoren, sedan kollade vi skorean. Efter maten åkte vi hem till A & E o de andra drack kaffe, medan jag drack cola. På seneftermiddagen åkte Fredrik & jag och kollade på när Annis och hennes lag spelade volleybollmatch. De förlorade tyvärr, men spelade jättebra! Efter matchen åkte F & jag till Maxi och handlade kvällsmat (Grekisk sallad till mig & baguette med kebabröra åt Fredrik), samt lite cola & lite annat smått och gott. Vi åt och kollade på Melodifestivalen som dragit igång. Danny & Swingfly gick vidare, medan mina favoriter var Pernilla Andersson & Jenny Silver. Men de båda gick vidare till andra chansen iallafall.
   På söndagen sov vi till elva ungefär, sen åkte vi till a6 för att käka Malaysian Curry Chicken på Soya, vilket i vanliga fall är vår lördagsgrej, innan Fredrik tog sitt pick & pack o lämnade mig för de Värmländska skogarna igen. 

Igår var jag i skolan, jag, A & A skrev klart vår projektplan II och det känns bra. Imorgon är det första mötet med handledaren, känns bra. Vi har en bra handledare så det ska nog bli bra =)

Nu ska jag kolla på How I Met Your Mother!

Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0