Tors 10 feb '11 - gymmat!



Ja, hör och häpna... jag har gymmat för första gången i mitt liv, och jag gillade det! Tränade tillsammans med Anna & Emil, och vi ska göra det imorgon med!
Idag körde  jag crosstrainer, löpband och cykel. Sedan tränade vi även lite bröstmuskler och magmuskler. Asroligt. Har verkligen hittat min träningsstil. Jag vet iallafall att jag nu ett tag framöver kommer köra kondition mest, då det är viktnedgång jag är mest intresserad av. Sen kommer jag köra lite muskelträning osv också, för det är ju inga fel o omvandla fett till muskler också ;)

Annars har jag inte mycket och säga. Ligger & kollar på Simpsons med datorn i knäet.

Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0