Tors 17 feb '11 - Mot Värmland!



Idag styr jag kosan mot Värmland och kära Degerfors! Ska som tidigare nämnt bli väldigt härligt att få komma hem och träffa alla jag inte träffar så ofta. Speciellt skönt ska de ju bli och få träffa Fredrik, Elliott, mamma & pappa. Det är ju dom som det är svårast och vara utan, när man större delen av sitt liv är van att ha dom nära. Och efter mer än två år här nere i Jönkan så är det fortfarande lika svårt att åka ifrån dom. Speciellt Freddan, han är ju min gullis! Han vill jag ju ha hos mig jämt, 24/7, 365 dagar om året. Förhoppningsvis får jag det om ett år. Vart i Sverige spelar inte så stor roll, bara det är en medelstor stad i stil med Jönköping är jag nöjd. Och jag bli som sagt ännu nöjdare att ha Freddan där.

Annars idag har jag packat, packat & packat. Hade börjat lite smått igår, men var en del som behövde plockas i idag med. Sen har jag gjort lite träningsövningar, käkat brunch m med mig själv, kollat på Life as We know it, och gjort min del av vår C-uppsats som jag skulle gjort tills på måndag. Jag har även med mig massa artiklar hem, som jag har med ifall det finns nån lucka så jag hinner granska dem lite. Blir ju lite på tåget nu kanske.. brukar försöka & plugga litegrann iallafall.
Annars tar jag nog med mig någon bok också. Det får tiden att gå lite fortare.

Idag när jag kommer till Degen blir det inget speciellt. Mysa med Freddan och åka till det gula och pussa på min kissebebis, som inte är bebis nånstans egentligen ;)

Aja, har inge mer och skriva nu!

Tooodles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0