Mån 10 jan '11 - Bio



Är nu hemma hos Fredrik igen, efter att ha varit på vift hela dagen. Började med att gå upp kl tio imorse. Runt halv elva-tjugo i elva kom min kusin A och hennes son T och hämtade mig. Vi skulle in till Karlskoga för att köpa present till farbror N som har 40års fest på lördag. Sagt & gjort. Åkte sedan och beställde blommor i Degerfors.

Efter det skjutsade de hem mig till m & p där jag stekte korv och gosade med söt-Elliott. Sedan satt jag vid datorn. Runt halv två kom Fredrik, för han skulle skjutsa ner mig till min kusin M där jag skulle hälsa på mina kusinbarn A & L. Vi tittade på TV och spelade Backpacker. Är så roligt. Skulle vilja resa sådär, med garanti att jag alltid hade en säng  och sova i & tillgång till dusch. Det kan säkert inte alltid utlovas när man backpackar, så jag väljer att boka mina resor specade, så jag vet var jag hamnar och vad jag har och vänta mig. Visst, jag har åkt ospecade charter två gånger, en gång till Kreta & en gång till Alanya, och hamnat på bra ställen. Men det finns ju aldrig någon 100% garanti för att du får bo bra, och man kan heller inte ställa några krav ifall man är missnöjd. Dock rekommenderas prissänkta originalresor, typ sista minuten med specat hotell. Det är ju superbra, för då vet man ju vart man hamnar, samt får ett bättre pris ! =)

På kvällen har jag & Ida varit på bio. Vi skulle egentligen gå på en film som heter 4 år till, men tydligen slutade den gå igår, och vi måste läst fel, så vi hamnade på Narnia istället. Bra film, men hade gärna sett den i 3D också. Kanske går och ser den hemma i Jönkan igen, who knows ? ;)

Nu ska jag mysa lite med min boyfriend. Vi hörs !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken är den första biofilmen du minns att du såg?

2011-01-11 @ 08:28:47
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0