Tors 20 jan '11 - sjukling



Hej på er ! Vill först och främst be om ursäkt för min frånvaro, men har nog haft mina skäl.
Är iallafall tillbaka i mina gamla vanor som student i Jönköping igen. Är blandade känslor kan jag medge. Är roligt och vara tillbaka och få lite rutin, samtidigt som det var väldigt svårt och lämna Fredrik denna gång. Lite svårare än vanligt faktiskt. Kanske beror på att vi bott ihop nu nästan en månad, vad vet jag..

Allefall. Min hemvistelse i Degerfors har varit jättebra. Har firat jul med familj & släkt. Hade en rolig matlagning samt utgång med mina brudar på juldagen. Annandagen var det kalkonlunch hos farmor som vanligt. Alltid lika trevligt måste jag säga =) Nyår var det middag med mamma & pappa sen party med vännorna. Trevlig tillställning :) Jag har annars hunnit träffa massor av kompisar som jag inte ser så ofta. Jag har shoppat en del, och även varit på Bodaborg tillsammans med Anna och mina småkusiner F & G. Jag har tillsammans med Anna, min mamma & Annas mamma Annelie bokat en långweekend till Rom som kommer gå av stapeln i mars. Jaaa, vad har hänt mer ? Min farbror N fyllde 40 år, och vi firade detta två gånger, först att överraska med middag ute tillsammans med släkten och sen annordnade han själv 40års party i helgen. Var trevligt med sköna människor, god mat och gott och dricka. Fanns möjlighet & bada tunna & bastu, men det är inte min grej ;)

Jaa, vad har hänt här i veckan då? Jo.. jag hade heldag med seminarium i måndags. Sedan var jag iväg på ett danspass på Friskis & Svettis på kvällen. Tisdag var jag tillsammans med min grupp i skolan för att fixa iordning ett arbete som behövde kompletteras. Sedan var det tänkt att jag skulle på yoga, men så blev det inte. Istället har jag legat halvsjuk i tre dagar. Pallrade mig ur sängen igår, för det var obligatorisk närvaro på C-uppsats opponering. Var intressant, men endå skrämmande. Ska ju själv börja skriva min uppsats nu nästa vecka och själv opponera till sommaren. Får väl se hur det går ;)

Idag har jag inte gjort särskilt mycket. Mår fortfarande inte helt bra, är väldigt orkeslös. Tvingade mig ur sängen och handlade lite förrut. Blev lite fil, mjölk, grönsaker samt Viktväktarkakor - lite mindre kalorier, men satte ändå stopp för min kakcraving.. :)

nu ska jag plugga statistik en stund. Tenta på lördag. Sen ska jag nog sova en stund. Vill ju bli frisk !

Ha det bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0