Ons 26 jan '11 - How I Met Your Mother

¨
Ja, nu var det ett tag sen jag skrev. Har inte haft tid eller ork. Är fortfarande lite småkrasslig, idag är det magen som inte mått så bra. Har gjort ont och grejat! Idag har jag varit och lunchat me min vän A. Vi åt på Wayne's coffee. Jag åt en god gulaschsoppa, men till fikat så vart det för mycket socker i kaffet, så jag drack bara halva :)

Nu ligger jag här i sängen som jag gjort precis hela dagen. Jag har pluggat, tittat på resor, tittat på en cell-sam historia och nu är det How I Met Your Mother. Kan vara en av dom bästa serierna i världen! Jag är kär i Barney Stinson, he's my housegod! "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead!"...

Nej, dags och sova! Ville bara förmedla att jag lever. Imorgon börjar C-uppsatsskrivandet... läskigt! Men det ska nog gå.

Sovgott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0