Ons 5 jan '11



Måste erkänna att jag tycker fortfarande att det känns konstigt och skriva 2011. Men jag hinner väl vänja mig nog till nästa årskift ;)
Inatt har jag sovit i mitt gamla flickrum hos mamma & pappa. Kollade på filmen "Pojkarna i mitt liv" med Drew Barrymore. Sjukt bra film, se den om ni inte sett den ! En ny anledning är ju såklart att jag upptäckt att Logan Lerman är med i den. Han är min Hollywood Crush förstår ni. Sjukt snygg.. Fattart inte ! ;)
 Logan 2010  Logan i den där filmen. Visst e han söt ? :)

När filmen var slut kollade jag på Goof Troup på Disneychannel. Han är ju så skönt Långben. Han lyckas med allt man inte borde göra. Och efter de så tittade jag på Sandybell. En gammal tecknad serie jag kollade på när jag var liten. Så sööööt ! Tycker om och kolla på tecknat när jag ska sova. Man blir lugn & harmonisk då. Iallafall jag.

Idag ska jag till Anna och fixa lite med Romresan. Vi frågade hennes mamma om hon ville följa med, efter vi bokat, så nu ska vi boka om så hon också kan följa med !:) så det blir jag, Äna & våra mammisar. Ska bli roooligt.

Återkommer kanske sen ! TJING !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0