Sön 9 jan '11 - Galet mätt !



Ja, sitter hemma hos mamma & pappa och kollar på skidor. Gött att Helena Ekbladh (fd Jonsson) vann guld på skidskytten. Även om jag inte är jättesportintresserad tycker jag alltid att det är lika roligt när Sverige kammar hem medaljer !
Har nyss även käkat tunnbrödsrulle från Frödingsgrillen. Var supergott & är ju så mycket mat, så man blir ju sååååå mätt.
Ska vara kvar här tills mamma kommer alldeles strax. Hon har ju varit i Jönköping & Ullared i helgen och har tagit med sig min post från Jönkan & köpt lite grejer till mig i Ullis =) Bla en kabinväska för 80 spänn. Gött ! Kanske skulle börja packa lite till Rom snart ? ;) Längtar ihjäl mig snart, och det är ju 78 långa dagar kvar ! Hmm..

Men snart börjar skolan. Egentligen på fredag, men jag åker hem på söndag, så nästa måndag är det riktig vardag för mig. Ska faktiskt bli skönt och få tillbaka rutinerna & kul och träffa alla kompisar igen.

Nu kom mamma precis in, dags o kolla hennes fynd ;)
See you later ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0