Sön 9 jan '11 - Konstiga drömmar



Ja, inatt har jag drömt massa konstiga drömmar, och jag förstår inte riktigt hur de har kommit till heller. Den första handlade om att det satt ute en annons om roller i en teater, så fick man skicka in sitt intresse. Jag blev reserv och skulle tydligen skriva nått tal, som jag sen skulle hålla för alla. Nästa dröm handlade om några tavlor som kostade 2000 kr. Jag ville ha dem, men hade inte råd, och blev osams med konstnärer. I samma dröm skulle jag & massa andra gå på bio. Fredrik stod och väntade på oss vid bion, men pga bråket blev vi andra försenade, så han fick gå in själv. Och pågrund av detta hamnade jag brevid Kurt (Chris Colfer) i Glee istället. Filmen  vi var på var "Prince of Persia" m Jake Gyllenhaal, men filmen hette nått annat. Knepigt vad man kan drömma konstigt ibland.

Annars händer det väl inte mycket idag. Ska plugga anatomi. Började igår lite mer, så det känns bra. Ska försöka och göra frågorna i boken. Är bättre när man får tänka och leta lite i texten. Man lär sig på ett helt annat sätt.

Fredrik var ute igår, så igår kväll var jag själv. Kollade på Fångarna på Fortet och John Tucket must die. Sen pluggade jag. Sen kollade jag förra årets People Choice Award på youtube. Sen blev det ett Denver-avsnitt och sen började jag på ett Starla & juvelriddarna-avsnitt också. Två gamla godingar från min barndom. Är alltid härligt och minnas =)

Sen imorse pratade jag även med mamma som är i Ullared. Hon handlade med en lite kabinväska till mig, som jag ska ha till handbagage. Det är ju "bara" 78 dagar kvar tills vi åker till Rom. Snacka om att jag längtar. Ska bli asroligt. Och jag är utnämnd reseledare, för jag har kollat upp nästan allt inför resan, med vad vi ska se och hur vi ska ta oss dit. Det är sånt jag tycker är kul, så det gör inget om jag planerar 3 månader i förväg ;)

Neej, nu har jag inget mer & säga. Skriver kanske sen.
Sayonara !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0