Tis 11 jan '11 - Bli-trött-försök!



Ja, somnade i soffan förrut när jag kollade på Simpsons vid halv 8 och sov ända till halv 10. Vaknade av att mamma ringde. Tyvärr kunde jag ju inte somna om, för jag var ju inte trött längre. Så jag & Freddan kollade på TV en stund. Sen gick han & la sig, för han börjar ju jobba kl 8 imorgon. Själv ställer jag kl på 9.15 & hoppas på att jag kommer upp innan elva. Ska faktiskt bli skönt o komma tillbaka till Jönkan och få lite rutin. Inte sova bort hela dagarna, sen ska jag börja m träningen på Friskis & Svettis igen. Har 4 pass inplanerade till nästa vecka. Hoppas det passar så jag kommer iväg på dem alla =)

Nu ska jag krypa ner i soffan igen och kolla på Sälman. En filmserie om två barn (Tommie & Aura) och deras sälbaby Sälman som räddar djuren mot tjuvskyttar osv. Finns dock bara på engelska på youtube, men bättre än inget.

Take care !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0