Tis 11 jan '11 - Städdax !



Fredrik håller på & dammsuger i hallen. Han var nyss härinne i varddagsrummet och drog snabeldraken mellan alla kablar vi har vid datorn och tvn och så. Han försökte även få mig och dammsuga åt honom. Icke sa nicke, sånt gör jag inte frivilligt ;) men jag var snäll & plockade med tvätten & bäddade sängen. Så guldstjärna i kanten för mig endå ! :) hihi

Idag har jag inte gjort mycket. Gick upp runt 11.45. Drömde jättesjuka drömmar, usch. Fattar inte hur man får till drömmarna ibland. Men så är det. Sedan har jag tittat på Starla & the jewelriders, och pluggat anatomi. Så lite skolduktig har jag varit iallafall.

Idag händer det inte särskilt mycket. Fredrik & jag ska ner och handla sen tror jag. Måste handla lite mat, och sen är duschcrémen slut, så sånt måste inhandlas också.
Och vad som händer ikväll, återstår & se.

Blev ett kort inlägg jag vet, men har inte så mycket & skriva idag. Har inte gjort så mkt än =) hehe

Förresten, tycker ni att det är för tidigt & ha nedräkning på bloggen till Romresan ? Det är 76 dagar kvar ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0