Tors 13 jan '11



Hej på er ! Torsdag idag. Inte många dagar tills jag åker tillbaka till Jönköping. Är blandade känslor. Känner mig ganska stressad över allt skolarbete, men det ska nog gå. Har iallafall pluggat lite anatomi idag. Den kursen känns väl sådär. Kommer nog aldrig kännas helt bra, då det är så mycket som man ska kunna. Blääää...

Annars idag så gick jag upp kvart över 7 första gången. Då körde Fredrik mig till mamma & pappa. Där la jag mig i mitt gamla flickrum och sov till halv tolv. Vaknade av att en gul sak hoppade upp i sängen och puttade på mig. Han är så söt ibland Elliott. Annars tittade jag på TV, satt vid datorn & pluggade. Vid 6 kom Fredrik och hämtade mig. Vi åkte till Lax och hälsade på. Jag såg hans nya lya för första gången :) kollade även på Two and a half men. Alan berättade för Jake vad Bootycall betyder. Stämde väl inte riktigt ;) men var roligt.

Nu sitter jag här. Ska nog plugga lite till innan halv 8, då är det Simpsons. Har iallafall bokat in tre pass på F&S till nästa vecka. Ett danspass på måndag, ett Yogapass på tisdag & ett Dans-Afropass på onsdag. Ska boka in ett aerobicpass på lördag också, men det gick inte o boka än. Känner att det är dags & komma igång med träningen igen. Och alla dessa saker är roliga och träna. Får bara se till att jag inte ger upp ;)

See you later !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0