11 juli '11 - Ledighet slut!


Anna & jag på fest hos henne & Emil i januari 2011.

Då var sista dagen på min treledighet över då. Var som jag skrev i tidigare inlägg på a6 där jag handlade min saknade mascara samt en topp från HM. Käkade sedan på McDonalds. Tog en Big Mac & co plusmeny, för nu får man glas igen. Och jag behöver glas faktiskt. Har endast ett Ikeaglas kvar, dom andra har gått sönder. Det senaste gick i lördags av misstag, men det är sånt som händer. Är superlycklig att jag bara lyckats ha sönder ett av mina Disney-glas som är från Disneyland Paris. Dessvärre är jag ju ledsen att ett av dom faktiskt har gått sönder!

På kvällningen har jag varit inåt stan, där jag träffade Anna & Frida över lite glass & tjôt. Var alldeles för längesen vi sågs såhär. Men det var mycket trevligt & tjôta, de gjorde vi alldeles utmärkt ;-)
Nu när jag kom hem har jag packat det sista förrutom datorn, eftersom jag snart ska krypa ner och kolla på Skilda Världar =) såå nostalgiskt så det är inte sant!

Har även hunnit med att dammsuga, torka golv, diska & tvätta idag. Allt det på 40 minuter. Man är effektiv bara man ger sig tusan på det! :D

Time to sleep!
Goodnight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0