11 juli '11 - Min namnsdag!


Jag & Lollo på fest i det gula, sommaren 2010!

Japp, måndag idag! Ledig även idag. Himla skönt kan jag säga! Men imorgon är det tillbaks till Eksjö och verkligheten igen. Har haft finbesök av både pojkvän och bästa vän i Jönkan i helgen. På fredagen blev det mys med Freddis med pizza & Big Daddy på fyran. Är inte den film sööt så säg!? På lördagen var det först klippning som gällde, toppade mig bara och fixade luggen. Sen shopping på a6 - handlade allt utom det jag skulle. Så jag ska tillbaka dit nu och köpa mig en mascara.
På kvällen var det festligheter och söndagen var det segheter med kortspel och mys på en filt i det gröna =)

Nu på fredag kommer min mamma och hälsar på i Eksjö också! Ska bli himla trevligt :)
Nu måste jag kila, ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0