24 juli '11



Ja, nu var det ju ett tag sen jag skrev igen. Har inte haft någon motivation. Alltid ska denna sketna motivation vara med i allt man gör. Ber om ursäkt för uttrycket men jag är allmänt trött och har varit det ett tag nu. Hemlängtan är nästan outhärdlig nu. Vill bara hem! Trivs bra på jobbet med folket där och så, det är inte det. Livet är bara jobbigt utan att ha min kära Fredrik i närheten. Det bara är så. Dessa (snart) 3 år som särbos har varit på gott och ont, men det senaste halvåret/året har jag bara känt det onda faktiskt. Längtar så sjukt mycket hem så det är grymt.
För att spä på denna längtan har nu min söta älskling satt sig på ett plan till Rhodos, Grekland för 2 veckors semester med hans kompis A. Jag är ju såklart inte ett dugg avundsjuk... nej absolut inte! Tur att jag själv ska åka till Turkiet iallafall en vecka, annars hade jag blivit smått hysteriskt tror jag ;-)

Annars rullar livet på ganska bra trots allt. Jag är som sagt bara allmänt trött. Jag har för första gången i mitt liv jobbat heltid och då i 11 veckor i sträck (hade ju faktiskt 5 veckors praktik precis innan jag började jobba), och längtar något grymt efter semester.. Men det är bara 19 dagar & 11 arbetspass kvar. Sen ska jag njuta, njuta, njuta och sen njuta lite till. Jag kommer på nått vis tycka att det är en dans på rosor att få vara tillbaka i skolan igen. Sovmorgon till klockan åtta. Inga sena kvällar, inga helger - bara jag, kompisarna & plugget... och såklart Freddis också! Hösten kommer bli bra i skolan, det tror jag. Det kommer bli en softishöst med inte allt för mycket ansträgning, precis så som jag vill ha det. Jag valde ju medvetet att lägga uppsatsen i Termin 5. Och jag är glad för det. Vem skulle inte vara glad att få ett A på sitt examensarbete/C-uppsats? Ja, jag kan nog iallafall inte nämna nån ;-)

Nej, nu ska jag göra annat. Ska försöka blogga lite varje dag!
Puss & Kram!

22 dagar kvar till Side, Turkiet! ♥


 Mina tankar är hos alla dom som fått någon nära bortryckt från denna värld alldeles för tidigt. Jag önskar att livet inte vore så orättvist! ♥

Kommentarer
Postat av: ZOOFIE: Sveriges största musikblogg

Gud vilken söt bild :) kram

2011-07-24 @ 23:15:52
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0