Fre 11 mars '11 - Solen är framme igen!


Jag & Elin, sommaren 06!

Åh, vad glad jag blir när man vaknar av att solen skiner igenom persiennerna! Helt underbart! Efter flera dagar av snöblandat regn är jag så tacksam för den sol som kommer igen!

Nu har jag varit vaken en stund och tänker ta lite frukost. Är faktiskt hungrig för en gång skull, men är klockan brunch är det kanske inte så konstigt. Samtidigt tänker jag fortsätta och kolla på Unga Mödrar Danmark. Kollade igenom två eller tre avsnitt igår. Är mysigt och kolla på, även om jag som sagt inte vill ha någon lite teling själv än. Sen runt två har jag tänkt och dra till Friskis och gymma lite. Blir nog löpband och crosstrainer idag igen. Hoppas även att den där cykeln jag ville ha funkar idag istället. Då kan man köra lite intervall osv på den.

Ikväll blir det en lugn kväll. Kolla på TV och bara va. Efter en effektiv vecka som denna i skolan orkar jag nog inte göra något särskilt. Imorgon ska jag däremot äta & kolla på Melodifestivalen-finalen med Anna. Jag vet inte riktigt vem jag hoppas ska vinna. Är rätt många bra låtar med i år. Tycker att Sara Vargas låt är bra, men den passar inte i Mellofestivalen tycker jag. Men fin låt iallafall :)

Nu ska jag äta.
Tjing!

17 dagar kvar till Rom ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0