Fre 18 mars '11 - inte kul!



Nån mer än jag som känner att vädergudarna gått till överdrift med det här nu? Igår var det asvarmt, bar mark och vårkänslor som spirade högt och lågt - idag vaknar jag av att min kompis skickar sms och undrar om jag vet att det är 2 dm snö utanför fönstret. Inte kul & vakna till! Jag vill ju ha vår ju!
Om våren kommer försvinna helt och hållet nu för tiden tänker jag flytta till ett land mer söderut. Jag vill ha snö två veckor om året - jul & nyår. Ska det vara såhär kan jag flytta till Bahamas eller något och komma hem över jul. Sorry, men jag är riktigt irriterad nu! Hatar denna äckelsnö... nu får det tusan bli VÅR!

Annars ska jag väl ta mig ur sängen och käka lite frulle, sen ska jag försöka hitta vägen upp till bussen, och åka o sola och sen gymma 45-60 min. Ikväll kommer min älsklingsfreddis ner! Ska bli mysigt, har saknat han så! Tur att det är nått som lyser upp denna snötäckta tillvaro!

Nej, dags & göra nått annat nu =)
Ha det bra !

10 dagar kvar till Rom ! ♥ (enligt en vädersida får vi allafall möta våren där med 15-19 plusgrader & sol!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0