Fre 25 mars '11



Hej på er !
Idag är det fredag. Visst är det skönt? Trots att jag tog helg igår och varit ledig idag är det endå idag det är fredag, det är idag man kan ha fredagsmys och det går en del bra program på TV idag. Själv kommer jag nog titta på Så ska det låta. Jag gillar musik och jag gillar musiktävlingar, så det är toppen =)
Sen kommer ju bästaste mammi ner ikväll också! Toppen! Har saknat henne massor.

Annars idag har jag varit på glasbanken och handlat både det ena & de andra.. Bla. Jordgubbsmoshisar ;) så nu har jag också en Annis!
Sen tog jag bussen hem, och nu är jag hemma. Ska snart åka iväg och sola en stund & sen gymma lite. Måste träna bort kladdkakan jag käka igår samt wienerbrödet jag käkade till frukost i förmiddags! hihi

aja, time to run!

3 dagar kvar till Rom! ♥  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0