Fre 4 mars '11 - Mot Götet!



Japp, nu är det äntligen fredag och helg. Har varit "ledig" idag från skolan. A som jag skriver C-uppsats med fick vara hemma och VABBA idag, så då ställde vi in träffen. Istället sov jag till halv tolv, vilket var underbart skönt och göra. Skönt och sova länge för att man är ledig & inte för att få sjukdom i kroppen som varit den senaste veckan.

Idag ska jag ta mitt pick & pack och fara till Göteborg och hälsa på hos Rasmus & Lina. Dit kommer som tidigare nämnt älsklingsFreddis och även Lax & Burra. Ska dit och fira Rasmus som fyllde i förrgår. Och det ska bli jättekul, eftersom jag lovat o komma och hälsa på dom enda sen dom flyttade dit för snart tre år sedan. Har varit där en gång tidigare - när vi kom hem från nyårskryssen till Kiel 09/10 så hade vi några dötimmar i Gbg, så då fick vi komma på kaffe. Men jag har ju aldrig varit där och sovit där och hälsat på på riktigt, så därför blir det nu :-)

Nej, nu ska jag fixa mig iordning. Klockan tre går tåget.
Trevlig Helg!




Kommentarer
Postat av: Annika

Ha de nu så trevligt och va rädd om min Lina....:))) <3

2011-03-04 @ 12:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0