Lör 12 mars '11 - Mat & Mellofinal!


Jag & Anna på tjejmiddag hos Lollo jan-06. (Aslängesen med andra ord!)

Sitter hemma hos Anna och kollar på Big Brother för första gången i mitt liv. Skulle aldrig klara av och vara i ett hus med så många andra.. Oh My God! liksom.
Vi håller även på att laga mat - Hasselbackspotatis, kyckling med souvlakimarinad & sallad med fetaost i. Ska bli så gott, för jag är jättehungrig.


Ikväll är det även final i Melodifestivalen. Vem tycker ni ska vinna ? Jag gillar alla låtarfaktiskt, men jag tror att Danny & Eric Saade har stor chans att komma bra till i stora. Men jag tkr även att Linda Bengtzing är värd att vinna, för hon är Schlager hela hon. Sen tkr jag Sara Vargas låt är fin, men den är ju inte schlager precis.. Men den är bra och uppmanar folk att inte ta skit! Men men... får se vem det är som kammar hem segern ikväll ;-)


Bloggar kanske senare.

Mazeltov!

16 dagar kvar till Rom ! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0