Mån 14 mars '11


Jag på Rhodos 2010.

Hej på er ! Skulle iväg och tränat för en stund sen, men har inte kommit iväg än :P Ska ta bussen kl 16.09, så jag är väl ombytt och klar vi klockan halv 5 skulle jag tippa på. Blev lite ändringar, somnade en stund när jag kom hem. Tur att jag ska och gymma, och det inte är några fasta tider där =) bara & komma och gå när det passar. Så jag ska väl iväg och köra 45-60 min el så. Har inte jättemycket energi, så därför är allt man orkar en bonus!

Varit i skolan idag annars. Skrev klart bakgrunden. Känns väldigt skönt! Lade även till allt det som vi gjort på varsitt håll i helgen, blev jättebra. Nu har vi självstudier i två dagar, ska granska våra artiklars resultat och analyser detta, för att som logiskt tänkt ska vara i uppsatsen analys.

Om två veckor sitter jag på någon Piazza och äter pasta eller har precis varit och sett Collosseum eller Forum Romanum eller något. Ja, om ni förstått så är jag i Rom om två veckor. Ska bli obeskrivligt underbart och komma iväg. Hoppas vi har fint väder också. Vill ha vår så in i sjutton nu! Värme, sommar och mys... Mmmm..

Nej, dags och göra sig iordning.
Ha det bra !

14 dagar kvar till Rom ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0