Ons 16 mars '11 - resultatanalyser!



Hej igen! Sitter här vid datorn och har lite paus. Håller på och resultatanalyserar mina fem artiklar tills imorgon då jag & uppsatsgruppen ska ses igen. Har hunnit med två stycken. Känns som att det inte är jättesvårt, men dessto tråkigare kan jag medge. Ska bli väldigt skönt när denna termin & C-uppsatsen är klar och förhoppningsvis godkänd också. Terminen har knappt börjat känns det som och endå längtar jag till sommarlovet. Kanske mitt sista sommarlov, who knows ?

Annars har det itne hänt så mycket idag. Kom inte iväg och tränade, hade inte tid och ork till det idag. Får bli dessto hårdare imorgon ;) imorgon blir det först skola, sen ut på stan och göra lite ärenden, sen hem och hämta träningsväskan o åka till F&S och först sola lite, och sen köra ett hårt gympass! :)

Lånade med mig en liten dagens-lista från mallemusic.blogg.se

Dagens humör:
Seg
Dagens borde: Träna
Dagens klädsel: mjukisbyxor & t-shirt
Dagens längtan: Tills Rom och till sommaren
Dagens roliga: har nog inte hänt särskilt mycket roligt idag
Dagens låt: Miracle med Linda Pritchard
Dagens händelser: Plugg
Dagens vill ha: 28 mars & Rom NU!
Dagens köp: Inget
Dagens mat: Lunch: tacopaj Middag: har inte ätit middag, bara ett päron. Ska ta mig en aktivia snart
Dagens artist: Pink
Dagens smink: Inget
Dagens dricka: Cola Zero
Dagens film: Har inte sett nån film idag..

Aja, TV:n nu en stund :) TJINGTJING!


Kommentarer
Postat av: M E R E I

- fin bild!

2011-03-17 @ 00:27:00
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0