Ons 16 mars '11 - Vad händer idag?


Jag på Annas 22-års fest förra året! :)

Dålig rubrik jag vet.. Men vet inte riktigt hur denna dag kommer bli. Har varit vaken i snart 40 minuter. Inte lika lång sovmorgon som igår. Skönt det! Vad jag vet ska jag iallafall plugga, analysera mina artiklars resultat. Sedan ska jag iväg och sola en stund, innan det blir lite träning. Har planerat in ett bas-pass, men jag tror jag ska avboka detta, känner för att gymma istället, så det blir nog det. Märks hur jag gör, hinner ändra mig. Sola ska jag iallafall göra. Måste ju bygga upp en förbränna innan sommaren och en ev. utlandsresa.

Vore kul och komma iväg på en utlandsresa i sommar. Lutar ju gott åt det hållet. Vill gärna åka tillbaka till Grekland, men annars lockar Turkiet (Side el Marmaris, för Alanya har jag varit 2 ggr), Cypern eller Mallorca. Vi får se vad det blir. Kanske bara blir en sista minuten för en billig peng =) är ju alltid skönt när man inte har något bestämt datum man ska åka på. Jag vet iallafall att min anställning som sommarvikarie går ut 14 augusti, och att skolan börjar 29 aug. Så nånstans däremellan vore ju bra, men åker vi första veckan i skolan funkar ju det också. Jag går ju på högskolan nu, så man får ju ta ledigt när man vill, bara det inte är praktik, seminarie eller tenta :)

Nej, nu ska jag nog kolla på lite Unga Mödrar, eller kanske resor =) vart sugen nu!

Bye bye, so long!

12 dagar kvar till Rom! ♥

Glöm inte kika på resebloggen --> beasresor.blogg.se


Kommentarer
Postat av: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

sv: Åh tack så jättemcket! :D

KRAM

2011-03-16 @ 11:27:20
URL: http://mmeeli.blogg.se/
Postat av: HANNA

Kul att du är med på dagens blogg :D

tack :)

2011-03-16 @ 15:14:56
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu har jag dragit vinnarna av dagens blogg!

Kika in och se om det var du som vann, och anmäl dig igen :)



Kram,

http://hannalovisasol.blogg.se

2011-03-16 @ 15:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0