Sön 13 mars '11 - Tråksöndag!


Jag & Elin skålar på Midsommar 07.

Ja, denna dag har inte gått i många knop precis! Och har haft väldans tråkigt måste jag medge..
Sov till halv elva ungefär, sen ringde mamma och väckte mig. Vilket egentligen inte var något fel, för vi hade bestämt det. Trots att jag flyttade hemifrån för över 2,5 år sedan ringer min mamma fortfarande och väcker mig =) Fast det är ganska skönt, då jag är riktigt duktig på att snooza.

Annars har jag kollat på en del unga Mödrar Danmark, och sen har jag kört 6 maskiner tvätt - så jättedålig aktivitet har det ju inte varit, men inte mer än nödvändigt. Har även varit duktig och vikt tvätten. Guldstjärna i kanten för mig med andra ord ;-). Har även gjort min del av C-uppsatsen som skulle göras i helgen. Blev riktigt nöjd med mina översättningar :-) Jag äääär sååå duktig... och jag äääär så sjäääälvgooood iblaaand!

Köpte mig även två Bingolotter idag, för det var ju resespecial. Tror inte jag vann någon resa, tyvärr.. Har iofs inte rättat dom. Ska nog gå inte och kolla när jag är klar.
Hör av mig om jag vinner något!

Nej, nu blev jag så nyfiken över lotterna, så jag måste kolla med en gång!
Toodles!

15 dagar kvar till Rom ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0