Sön 27 mars '11 - snart dags!



Ja, milda Matilda! Nu är det inte ens 24 timmar kvar tills vi landat i Rom och har 5 underbara dagar att spendera i den Italienska huvudstaden. Jag är helt överexalterad. Minns när det var 75 dagar kvar, nu är det 1.. Jihoo! Snart kommer resfebern komma också!

Idag har jag tänkt och packa klart allting, sen ska jag måla min naglar mörkblå och sen ska jag bara ta det lugnt. Ikväll, runt midnatt åker jag, mamma, Anna & Annelie och sätter oss på O'Learys och käkar lite innan bussen går 01.45 mot Skavsta Airport. Kl 08.40 lyfter vi, och innan dess ska jag dricka öl! :-)

Nu ska jag äta brunch! Skriver kanske sen!

TJING

Imorgon åker vi !! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0