Tis 15 mars '11 - LÅÅÅÅÅÅÅNG sovmorgon!


Jag & Elin på Mem&Zin i Degerfors, hösten 2005

Ja, idag tog jag mig en lång sovmorgon till 10 över 12. Mamma ringde vid tjugo över tio, då bad jag henne och ringa mig om en stund, men hon missuppfattade och trodde jag skulle ringa om en stund. Därför denna långa sovmorgon - vilket resulterat i att jag är aptrött och seg idag! Ställde in yoga-passet jag tänkt och gå på. Men ingen ídé och träna när man inte är nått pigg.

Annars har jag tänkt & gå till Ica och handla lite. Cola & Vitamin Water iallafall, så jag piggnar till lite ;)
Sen ska jag börja och läsa de artiklar som vi har i självstudier, och finns energi kanske jag pluggar lite farmakologi eller anatomi.

Har inte mycket mer och säga just nu!

13 dagar kvar till Rom ! ♥

Glöm inte och kika in på resebloggen & läs om min Hollandsresa --> beasresor.blogg.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0