Tis 15 mars '11 - Seg dag!


Jag, midsommar 2009, när vi firade Lollo & Annette ute i Lia!

Idag är det verkligen en seg dag! Har inte kommit till skott med nånting typ. Jo, jag kom iväg & handlade lite. Behövdes! Har köpt Cola Zero som jag ska ta mig ett glas av snart. Är så himla gott, och eftersom jag dricker så mkt Cola för det är så gott, så väljer jag Zero för och tänka lite på figuren ;) Fast köpte mig även 100 gr Marabouchoklad som inte är lika bra figuren kan vi ju säga. Men var så suuuugen! Var jättelängesen jag åt det. Brukar ju mest bli kakor nu förtiden. I'm a cookiemonster I think ;D

Jag har även köpt en present till min pappa som fyller 50+++ på fredag. Jag tror han kommer gilla min present :) är inget särskilt egentligen, men det är något han gillar. Han har ju i princip allting så det är så svårt. För något år sen, tror det var 2009 blev jag så glad att jag hittade något kul till honom. Var en bok om Christer Fuglesang och hans tid i rymden. Min pappa är väldigt astronomiintresserad (alltså rymdintresserad, itne intresserad av horoskop o sånt). Och den var på rea, nedatt från 600 kr till 200kr. Jag slog till direkt. Men iår har jag inte hittat något, så de blev det som jag nu köpt..

Har även fått reda på att vårt plan till Rom är ännu mer försenat! Lyfter nu 08.40 istället för 07.00 som det var tänkt från början. Blev senlagt 5 min för någon månadsen, men 1 h & 40 min kan bli lite segt. Fast ioförsig passar det nog bra, för då slipper vi skynda oss från Nyköpings station till Skavsta. Blev även försenat hem 1 timme eller dylikt, men det är också okej, då våran buss inte går från Nyköping förens runt 18-tiden på kvällen.
Kan säga att jag börjar få lite resfeber, eller inte resfeber med reslängtan! Ska bli så himla kul & så himla skönt och komma iväg. Min kompis Anna, som ska med på resan frågade om mamma & jag hade något upplägg hur vi ska göra med alla sevärdheter osv. "Såklart!" svarade jag ;D jag kan väl aldrig låta bli & planera när jag ska iväg. Jag är bäst på att planera & tkr bäst om o resa, och kombinera dessa är ju himmelriket :)

Nej, nu ska jag kolla på Unga Mödrar & dricka cola!

TJINGTJING!



Kommentarer
Postat av: Sheriilyn

svar: Tack!

2011-03-15 @ 19:38:41
URL: http://sheriilyn.blogg.se/
Postat av: Sara

Söt bild :)

2011-03-15 @ 22:31:19
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0