Tors 10 mars '11 - The International Day of Awesomeness!



Och min dag har varit awesome förrutom det äckliga vädret som finns i vårt land för tillfället! Hata snöblandat regn! BLÄ!
Idag har jag varit i skolan och jobbat med c-uppsatsen mellan 9-14 (förrutom ett lunchbreak på 50 min). Vi har kommit frammåt vilket känns jättebra, men vi har inte varit jätteeffektiva idag. Hade en lite slöplödlö dag idag. Så allt arbete som gick frammåt idag var en bonus. Imorgon ska vi jobba med varsin uppgift. Jag själv har fått i uppdrag att översätta några stycken från en artikel vi ska ha med i bakgrunden. Det ska allt ordnas ;)
Efter skolan åkte jag & tränade på Friskis & Svettis. Gymmade iform av 30 min på löpbandet och endast 5 min på crosstrainern. Men jag var verkligen asseg idag! orkade inget kände jag. Så de där 255 kalorierna som brändes var endå en bonus.. Ska iväg imorgon med & gymma. Blir nog runt 11-12 nån gång. Är minst folk då =)
Efter träningen käkade jag 5 små rätter på Gamla Wok i stan tillsammans med min kompis A. Vi pratade och skrattade som vanligt, och god mat var det också!

Igår var jag för första gången i mitt liv iväg på ett baspass. Var jättekul, men jättejobbigt! Var en blandning mellan aerobic, dans & styrka. Ett kom-i-gång-pass kan man nästan säga. Roligt var det iallafall! Fast jag hade ju sån träningsvärk i magen efter afrodansen att situpsen och all magträning var ju rena pesten för mig. Men hoppas iallafall att det ger resultat ;)

Nu ska jag njuta av att vara hemma innan det blir mörkt. Kanske slår på lite Unga Mödrar. Idag ska jag börja kolla på säsong 1 från Unga Mödrar Danmark. Kollade ju sista avsnittet på säsong 4 av U M Norge igår. Kändes lite tråkigt. Vill ju följa de mer :) Men jag tror det blir en säsong till. Hamnade in på en av "deltagarnas" bloggar, och där stod det att de varit med mer, så jag hoppas det sänds i Sverige med. Är mysigt med bebisar, även om jag själv inte vill ha en på minst fem år. Jag vill ju jobba med barn sen, så barn ligger ju nära hjärtat liksom.

Nej, dags & gö nått annat!

Suit Up! (Till ära för the man that created Awesomeness - Barney Stinson) -
Tack Neil Patrick Harris för att du är en sån sjukt bra skådespelare! You're legend... wait for it... dary! ♥

18 dagar kvar till Rom! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0