Tors 17 mars '11 - Tagit helg!



Jajemen, nu har trisanlisan tagit helg för denna vecka! Har lite skolarbete och göra tills på måndag, men vad gör det när man har hela helgen på sig =) Vi tyckte att vi jobbat så bra & kommit så långt, så vi förtjänade en dag extra helg :) Om vi får som vi vill ha vi bara diskussionen kvar på vår uppsats när nästa vecka är slut. Gud så gött det skulle vara!

Har under dagen först varit i skolan som ni förstått. Sen åkte jag ner till stan för att uträtta några ärenden och få på lite post på lådan. Krångel med det kan jag meddela, men tillslut funkade allt som det skulle. När jag var klar med detta gick jag den ca milen det är från centrum och hem till mig. Men i detta härliga väder var det bara underbart. Räknar då detta som min träning, och går & gymmar + solar imorgon istället :)

I helgen kommer min söta Freddis ner hit till Jönkan. Ska bli så mysigt! Är alldeles för längesen jag såg han sist. Så imorgon händer väl inget speciellt, vi ska nog laga mat & mysa och bara njuta av varandras sällskap. På lördag hoppas jag att det blir fint väder så vi kan ta en promenad ner på stan. Är alltid motiverande och motionera när vädret är på topp!

Annars har jag inte så mycket mer & säga. Ha det gött!

11 dagar kvar till Rom! ♥


Kommentarer
Postat av: HANNA

Nu har jag dragit vinnarna av dagens blogg! Kika in och se om det var du som vann, och anmäl dig i den nya tävlingen ;)

2011-03-17 @ 19:00:15
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0