Tors 24 mars '11 - Helg !



Hej på er,
Nu var det ett par dagar sen jag skrev. Har haft en del och göra, samt har inte haft någon blogglust. Men nu har jag helg så nu kan jag ta mig lite tid och skriva faktiskt.
Idag gjorde jag, A & A klart det sista på vår uppsats och skickade in den inför handledningen på måndag. Känns jättebra för nu har vi bara diskussionen kvar. HÄRLIGA TIDER! Dock missar jag ju handledningen på måndag. Själv befinner jag mig ju i Rom för en välförtjänt semester. 4 dagar kvar. Helt underbart! Och imorgon kommer mammi. Saknar henne! Ska bli mysigt och få träffa henne i en vecka!

Annars har jag inte jättemycket och berätta idag. Sitter och tittar på Simpsons. Är det världens bästa program tro? Ett av de bästa enligt mig iallafall! Skulle egentligen ha tränat idag, men somnade halv två och vaknade halv fem. Kändes inte så bra och träna då. Så jag bestämde mig för en hemmakväll :-)

Nu ska jag glutta TV igen!

Tjing tjing!

4 dagar kvar till Rom ! ♥



Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-03-24 @ 20:56:43
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0