Tors 3 mars '11 - I'm back!



Hej på er ! Nu var det ju jättelängesen jag skrev. Men har legat sjuk i över en och en halv vecka. Har inte haft energi och ens äta.
Började förra måndagen, kom hem efter skolan & tog en nap. Vaknade med världens hosta & feber, vilket resulterade i att jag inte kunde gå till skolan på tisdagen. Trodde bara att det var nån svisch av förskylning och kunde gå till skolan på onsdagen, men icke sna nicke. Låg nedbäddad från måndag till söndag och har kurerat mig med coccelana, alvedon, halstabletter och nässpray. Kan säga att jag har inte varit så här sjuk på FLERA år! Men som jag tidigare sagt så har jag gått och varit halvssjuk hela hösten så det var väl lika bra att det bröt ut.

Nu i måndags gick jag till skolan men igen, men efter en timme mådde jag så illa att jag fick ta bussen hem och maila min handledare för C-uppsatsen att jag skulle missa även den handledningsträffen (missar ju den 28/3 för då är jag i La Roma:D). Bäddade ner mig och kunde inte ta mig ur sängen förren onsdag morgon igen. Trodde nästan det var vinterkräksjukan med dess symptom, men visade sig vara bieffekt av Coccelanan.
Det värsta med den här sjukveckan är att jag inte haft en matlust och har därför inte ätit ordentligt på nästan 1,5 vecka. Snacka om att jag var glad i mat igår då :-)

Annars så åker jag till Göteborg imorgon och hälsar på Lina & Rasmus. Bästaste Freddis kommer även ner tillsammans med Lax & Burra :) ska bli kul!

Neej, nu ska jag göra nått annat =)

Som avslut, tkr jag att ni ska gå in och kolla på den här videon =)
Är låten "De Hjältemodiga" från Astrid Lindgrenfilmen Kalle Blomkvist lever farlig. ENJOY!
http://www.youtube.com/watch?v=oa9l1vcLdNM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0