17 nov '11 - julsånger



Hej på er! Gosh va längesen det var jag skrev! Över en månad sen. Vad har hänt med mig? Det är nästan som att jag gått i bloggide! Men nu ska jag försöka och vakna till liv och börja skriva lite igen ;)

Idag är det torsdag. Jag har varit vaken ett par timmar och käkat brunch & tittat på TV. Nu sitter jag framför datorn och längtar sådär infernaliskt till jul. Så jag slog på lite julmusik.. vilken är eran favorit julsång? Min är nog 'Fairytale of New York' eller kanske 'O Come All Ye Faithful'. Sen har jag även slagit in en julklapp/födelsedagspresent till bästa Äni. Detta kommer hon aldrig kunna gissa vad de är ;D haha. Hon kan komma att behöva *det*.

Annars har jag tänkt och kila iväg till F&S och gymma lite. Var iväg och körde 35 minuter igår... mer palla inte min kropp efter sjukdom 1 vecka samt vaccinering igår. När jag kom hem därifrån åt jag en macka från subway och sen somnade jag och sov i 5 och en halv timme... totaldöd liksom! Min kropp vart nog utsatt för för mycket påfrestning av både gymmande och läskiga nålar!

Nej, nu ska jag kila! Hörs kanske sen el imorgon!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0