12 okt '11



Ja, nu var det ett tag sen jag skrev sist, sorry! Men jag har haft massor att göra. Är ju som kanske tidigare nämnt ute på praktik i primärvården - jätteroligt! Sen hade jag en tenta i lördags som mycket tid gått till att plugga på. Sen fyllde jag faktiskt år i fredags - så då kom min älskade Freddis ner och firade mig! Fick en jättefin klänning av honom (som jag visserligen valt & beställt själv, men endå :D).

Annars ska jag idag snart iväg på studiebesök/fältstudiedag på arbetsterapin i primärvården. Jag ska alltså gå med en arbetsterapeut idag =) ska bli spännande och se från det tvärprofessionella hållet också! :)

Nej, nu måste jag kila! Ville bara uppdatera litegrann! Skriver kanske ikväll om min dag=)

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0