1 april '12 - april april från naturen



Första april... Har ni lyckats lurat någon? Eller är det så att ni blivit lurade själva?
Jag har inte varit med om något dera, utom från själva naturen. Snö har fallit denna aprildag och personligen tycker jag att det borde vara förbjudet. Sommar ska det va och inget annat! Blä... blev jätteledsen när jag tittade ut genom fönstret :-(

Annars idag har jag mest sovit och suttit vid datorn. Läste igenom början till min och As paruppgift i kursen Att utvecklas som vuxen. A har börjat jättebra så nu ska jag arbeta vidare på det. Imorgon ska jag leta lite artiklar och annan litteratur för att se om det finns något bra att använda. Annars tycker jag den kursen är rätt tråkigt.. Annat är det med mina sommarkursen. Då är det kurser om Disney, Vampyrer, Indiska religioner och myter som jag ska läsa. Om jag nu får kurserna ;-P Behörig verkar jag vara iallafall. Och inte ska jag läsa alla 7 kurser jag valt. Måste ju jobba och slappa lite i sommar också :-)

Igårkväll var en mycket trevlig afton. Träffade min kära Lollo. Började med att äta Sibyllahamburgare. Sååå gott! Sedan åkte vi hem till mina föräldrar (dom var på fest, så vi lånade deras hus ;-P) och drack rödvin och snackade skit. En helt vanlig men härlig lördag med andra ord. Vi kollade igenom massa bilder också. Och så fick jag bilder från vår studentresa till Sunny Beach, Bulgarien också av Lollo, så bara för att dom är så nostalgiska och vi ser så himla små ut, så får ni ett smakprov på några här :-) Enjoy!

 


Kommentarer
Postat av: AlexNordiz

Hejsan fin blgg du har !!

kolla gärna min :D

2012-04-03 @ 12:51:46
URL: http://www.Nattstad.se/AlexNordiz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0