20 april '12



Hej på er! Nu var det ett bra tag sedan jag skrev. Men har varit mycket nu. Har ju flyttat till Örebro och jobbat massor och så. Men kul är det iallafall :)
Men är det nån mer än jag som är trött på detta skitväder? Idag har det snöat i Degerfors så att det ligger kvar på marken. Hur i hela fridens dar ska man kunna få några vårkänslor om det aldrig blir någon vår? Jag blir så less... hatar snö och vinter! Usch! Ska flytta till ett varmt land någon gång där dom inte har några årstider... no seasons, please! Tur att jag ska åka till Prag och Halkidiki, så man har lite trevligt och se fram emot :)

Annars idag har jag faktiskt inte gjort ett smack.. gottade mig i sängen från kvart över åtta till halv två. Så gött allså! Sedan har jag suttit vid datorn och tittat på tv. Finns inte mycket mer och göra. och jag har heller inte haft mycket lust eller energi att göra det heller.

Imorgon är det lördag. Hoppas på sol & fint väder, så man kanske har lust att gå utanför dörren =)

Nu ska jag fixa lite innan det är dags och sov!

Ha det gött med er!

24 dagar kvar till Prag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0