23 april '12 - 7 år <3



23 april 2012... måndag, klockan är 12. Och jag har världens pirr i magen! För idag är ingen vanlig dag, utan min & Fredriks årsdag! Känner mig som en kärlekskrank tonåring, men det är härligt och vara kär! Idag firar vi 7 år tillsammans. Det är mysigt :) ska inte fira något speciellt idag, utan kanske går på bio imorgon eller nått. Får se vad mister mister har i åtanke. Härligt är iallafall att vi firar vår årsdag som sambos för första gången på 3 år. De tre senaste har vi varit särbos, han i Degerfors & jag i Jönköping. Fast då har vi passat på och träffas iallafall =)

Eftersom det är en högtidlig dag idag - iallafall för oss, tänker jag bjuda på lite bilder på mig & min goding :) Den stora bilden är tagen på nyårmiddagen i London 2011/2012.
  
  

Annars träffade jag bästa Lollo igår över en middagsdejt på kinarestaurangen här i Degerfors. Var mycket trevligt som vanligt. God mat, god efterrätt & en massa tjôt! Så som det ska vara! Nu längtar vi så in i bomben till Grekland.... May time flow fast to august!

Annars har jag inget mer att säga, än att ha en bra dag!

21 dagar kvar till Prag! ♥


Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis på er! :) Snart guldbröllop ju!

2012-04-23 @ 17:11:33
Postat av: EmmNi

7 år, det är ju helt insane! Grattis!

2012-05-05 @ 13:48:38
URL: http://emmni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0