29 april '12



Jaha, då var det söndag och helgen är snart över. Imorgon är det dags att börja 5 dagars-veckan. Men som tur är får vi ju helg-OB då det är valborg och första maj imorgon och övermorgon :-) och egentligen spelar det ingen roll. Gillar mitt jobb och är gärna där, röd dag el ej =)

Annars kom jag & mammi hem från Ullared idag. Har shoppat en hel del:
- OBH Nordica-kolsyremaskin
- 1 topp, rosa
- 2 boxarlinnen, svart och vitt
- 2 boxarryggs-bh:ar, svart och vit
- 1 par Snobbentrosor, grå/rosa (I just love Snobbentrosor! ♥)
- 1 Kappa-tshirt till Freddis
- 3 väskor, svarta
- Diverse badrumsartiklar såsom tandkräm, schampoo&balsam och våtservetter

Hade en mycket trevlig tripp till Ullis med kära mamma, och om jag känner oss rätt så lär det inte dröja tills vi åker dit igen ;-)

Nu ska jag mysa ner i soffan och snart titta på Partaj på femman =)

Ha det bra allesammans!

15 dagar kvar till Prag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0