21 aug '12 - Andra semesterdagen!

Ja, nu har jag gått på semester och allt! Fy tusan vad skönt. Är 2 veckor kvar tills jag ska och jobba igen... Mmmm.. jag bara njuter :-) Idag har jag varit och klippt mig. En lång page med längre fram & kortare bak. Blev skitnöjd! Blev supersnyggt! Imorgon  ska jag färga utväxten. Stannar som blond ett tag till ;-) Kul att förändra sig iallafall!

 

Annars har jag haft Elin, Elin & Erika (inte Emma som jag skrivit) här. Var superkul =) Vi fikade & käkade pizza & snackade massa gojja, as usual ;-) ses väldigt för sällan! hihi

 

Imorgon kommer mammi. Hon har med sig lite bra & ha grejor till Grekland och sen så ska vi gå på stan. Har bokat tid för vaxning av mina ben. Sedan ska jag iväg till jobbet på avdelningsmöte. Sen får vi se vad jag ska göra :) Njuta av ledigheten antagligen.

 

Nej, nu äre snart Dallas idag igen :-) KULT!

 

6 dagar kvar till Halkidiki, Grekland! ♥




Kommentarer
Postat av: EmmNi

Har varit och hälsat på utan att jag ens visste om det alltså! ;o

2012-08-22 @ 16:19:23
URL: http://emmni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0