28 feb '12



De går visst lite tid emellan varven, men nu är det dags för ett litet inlägg.
Har blivit några förändringar i mitt liv sedan förra inlägget. Jag har för det första fått ett jobb - ska börja jobba natt på en rehabavdelning på Universitetssjukhuset Örebro, och börjar inskolas nu på måndag. Känns superkul! :) och jobbet känns som att det passar att börja med och passar mig.
Jag har även fått hem mitt examensbevis så nu har jag min sjuksköterskeexamen på papper! Jag har en en fil.kand. i omvårdnad, suck on that ;-) haha. Nu ska bara lite papper fixas så hoppas jag att jag snart är legitimerad sjuksköterska också =)
Mitt schema stämde väldigt bra över med mina framtidsplaner också - jag behöver inte vara ledig något extra för Prag utan är det av mig själv :-) en sån lättnad I can tell!

Annars så har jag varit hemma hos mamma & pappa och bara gottat mig :) pussat lite på min älskling Elliott såklart och surfat runt på lite resesajter. Åh vad jag är sugen på en charterresa - Grekland, Spanien, Cypern.... Mmmm... men jag får ju glädjas åt min bokade Pragresa och har ju även fått en kryssning i 22-års present av min fina kompis Jessica :) jag fick välja vart och när. Vi bestämde tillsammans att vi ska åka till Helsingfors, när beror på mitt schema, men snart får jag ju det så det går ju och planera in det snart. Ska bli kul - en festresa med tjejkompisarna. Inget bestämt vilka som ska med :) de som kan hoppas jag, coh jag hoppas de e alla ;-) hihi

Nej, nu ska jag hjälpa min fina sambo med att göra falukorv i ugn!

Toodles, take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0