7 jan '12 - Första inlägget



Första ordentliga inlägget på nya året. Jag önskar er alla ett härligt 2012! Själv tror jag det kommer bli ett fantastiskt bra år, med examen och massa andra spännande saker. Jag hoppas jag kommer kunna åka och resa en del som vanligt. Har en Prag-resa bokad och en kryssning på gång, och hoppas om det jobb jag nu i framtiden får tillåter något mer i höst om så bara en weekend i Köpenhamn.

När man pratar om det nya kan man heller inte glömma att prata om det gamla. 2011 har varit en bra år, med såklart sina ups and downs, men mest positiva händelser må jag säga :-). Jag har varit på tre resor - Rom, Side-Turkiet och nu London i december. Jag har varit på härliga praktiker, jobbat och träffat massa nya härliga människor, men även umgåtts med mina old stars!

Annars har jag inte gjort mycket idag. Nyss ätit potatisgratäng & fläskfilé hos mamma & pappa. Gott som vanligt.

Nu ska jag mysa med mitt hjärta!

Glöm inte kolla resebloggen om London --> http://beasresor.blogg.se/

Best Wishes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0