8 jan '12



Osch va tiden går fort! Är ju redan 8 januari idag liksom... kom hem från London för 6 dagar sen, och jag tyckte nyss de var oktober och vi bokade. Allså, så här fort får de banne mig inte gå i framtiden, jag hinner inte med ;-)
Men ryktet säger ju att ju äldre man blir desto fortare går det. Men då säger jag nej tack. Vill hinna njuta lite av tiden också.
Men iallafall, vad kan vi dra för slutsatser? - 12 dagar kvar till examen! Sånt gillas :-D Sen får vi se vart de bär. Jag är nyfiken på framtiden :-)

2012 är ett år som ska gå i optimismen och positivitetens tecken! So guys out there, stay positive, it gets better! =D

Annars har jag skrivit ett arbete i barnkursen också. Blev la sådär. Är man ute i sista stund får man skylla sig själv ;-P
Nu på kvällingen har jag o Fredrik tittat på School of Rock, ätit Polly och druckit Icas mineralvatten med smak av Äpple och tranbär (supergott, testa!).

Men nu äre dags och sova!

Och glöm inte - http://beasresor.blogg.se/ ;-)


Kommentarer
Postat av: Linny

söt blogg<3

2012-01-14 @ 17:56:15
URL: http://liveja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0