27 juli '12

Hej! Inte har jag blivit något bättre på att blogga. Men jag ska försöka :) När jag är ledig, men det är jag nästan aldrig :-P Har 3 nätter och 1 kväll att se framemot på denna jobbhelg. Men det är ju roligt.
Jaha, vad har hänt sen sist då? Jag har varit och firat Burra som tagit examen, jag har grillat tillsammans med familjen samt familjen Hellkvist. Var trevligt & gott. Och jag & Anna vann ju på TP barnfrågor som vi förutspått ;-). Jag har varit på onsdagsklubben på statt med Fredrik, Lax & Burra. Jag har varit och shoppat & käkat mat i Karlskoga med Lollo. Och sen har jag ju såklart jobbat! haha
Men snart är det semester! på måndag är det 3 veckor kvar =) JAG LÄNGTAR!
Nej, nu ska jag göra mig iordning för jobbet!
Tjing tjing!


1 månad kvar till Halkidiki, Grekland! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0