16 mars '12 - Ledig fredag!


Snyggaste Annis & Jag, sommaren 2007 :))

Hej på er! Och trevlig helg!
Sitter i min underbara skinnsoffa ihop med min underbaraste sambo och njuter av att det är fredag och att jag varit ledig idag.
Började min dag med dusch & fix, sedan 12.08 tog jag bussen till Karlskoga där jag mötte upp mammi för att sedan åka till Storfors och äta lunch & fika hos min morfar. Åt god mat och gosade med hunden Rasmus och katten Sudden :) sedan när vi åkte vi därifrån åkte vi och hälsade på min extramorfar Kenths (RIP) bror Eric och hans fru Anita. Fick lite fika där med och var där i nästan 1,5 timme.
När vi var klara där åkte vi mot Karlskoga igen och gick på Ö&B + stan för att fixa ihop en present till min pappa som fyller 54 år på söndag. Jag tror presenten blir bra ;) Köpte med mig ett gott vin och några öl för att han till kvällens goda mat - fläskkarré och pommes. Supergott!

Nu sitter jag som sagt i soffan. Vi (Fredrik mest :P) tittar på Bondfilmen Quantom of Solace. Tycker helt ärligt att dom filmerna inte är så bra, så jag fokuserar på datorn ;) annars har jag en ledig helg. Börjar jobba natt på måndag. Är nervigt värre, men ska bli jätteroligt! Börjar helt självständigt om en vecka. Men jag trivs jättebra på jobbet. Arbetsmiljön är toppen, fina kollegor och trevliga chefer. I like it!

Nu ska jag njuta av mitt vin!

Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0