2 mars '12 - Soliga fredag!


Lollo & jag - sommaren 2010.

Tjenis! Hur underbart är det inte att bli väckt av att få solen i ögonen?! Så jäkla underbart, för då vet man
att det kommer bli en solig toppendag! Och till på köpet är det fredag. Min sista fredag som arbetslös. På måndag börjar jag jobba. Shiet, jag är sjuksköterska! Maj gaaadh! Men de ska la gå, det kommer bli roligt :-)

Annars idag ska jag snart gå hem till kära Lollo. Vi ska och äta thaimat till lunch, och efter det åka till Karlskoga för en sväng på stan. Man kan inte kasta bort en sån här vacker dag!
I helgen har jag inget planerat. Imorgon ska jag skicka iväg alla papper så jag även kan bli legitimerad sjuksköterska. Vore ju förträffligt :)))

Nej, de va en snabb up-date från mig. Vill bara säga att jag är glad & har massa skoj på gång! Tell you later =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0