2 mars '12



Hej igen! Då var jag hemma igen efter en mycket rolig fredag ihop med bästa Lollis. Jag började dagen med att titta på TV, duscha & fixa mig. Vid halv tolv gick jag bort till Lollo som bestämt. Där fick vi invänta Lollos pappa som hade lånat hennes bil. Medan vi väntade satt vi och kollade igenom gamla bilder i Lollos kalender. (Jag, Lollo & Anna har sedan två år tillbaka en tradition att få en fotokalender med bilder av oss tre från gågna år varje gång vi fyller år). Sedan fick en examenspresent av Lollo - en jättefin ljushållare med ett svart ljus till. Kommer bli jättefint hemma i våran lägenhet =) Ska ha den på golvet i vardagsrummet, då den är såpass stor.

När väl Lollos pappa kommit hem med bilen, tog vi räser-Bettan ner till Spicy Wok, där vi bestämt att vi skulle äta lunchbuffé. God mat och en massa tjôt - as usual :) Var en mycket trevlig lunch!
När vi ätit färdigt åkte vi till Karlskoga för att shoppa lite och njuta av det härliga men lite blåsiga väder. Köpte en läppensel till läppglans/läppstift, hårsnoddar och hårspännen, då dom inte hade den foundation jag letade efter.

Efter shoppingen åkte vi hem till mina föräldrar. Där kolla vi igenom en massa galna bilder från de senaste resorna vi gjort ihop - Kiel, Turkiet & London. Satt även och kollade på destination och drömde oss bort för en stund =)

Och nu med andra ord sitter jag hemma. Tack Lollo för en mycket fin dag! Fler sånna :)))

Ikväll har jag ingen aning om vad som ska hända. Blir nog bara mys med mannen i mitt liv.

Haré bra, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0