23 mars '12 - Jobbhelgen börjar.


Gammal bild från 2005 :)

Då var det fredag igen. 23 mars. Jag & Fredrik firar 6 år och 11 månader ihop. Med andra ord 7 år om 1 månad :) shiet vad tiden går fort. Men endå känns vi som ett gammalt gift par ibland ;-)

Sitter här vid datorn och har nyss ätit god mat - bakad potatis & lövbiff. Var gott, så nu är jag laddad inför helgens första av tre jobbnätter =) sedan är jag ledig 9 dagar, med undantag av en extra jobbnatt. De e najs :) Annars kommer det inte hända så mycket i helgen eftersom jag jobbat. Och det har heller inte inte hänt så mycket under veckan. Jobbat & sovit =) hihi.

Nej, ska göra mig iordning det sista. Sedan gå till bussen!

Trevlig fredag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0